annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Feber

Publicerad 2009-04-12 21:55:40 i Allmänt,

Var tvungen att gå in och titta om jag fått några kommentarer innan jag åker in akut. Har fått feber idag, bara runt 38 grader men läkaren vill att jag åker in då jag första gången hade så låga vita blodkroppar. Måste in och ta prover, håll nu tummarna att jag får åka hem igen och inte blir inlagd. Att de vita blodkropparna visar sig från den bästa sidan, fast risken är väl minimal då de är på väg ner nu en behandlingen. Jag vill inte bli inlagd, jag vill vara hemma.

Tack för era kommentarer och att ni läser

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-04-12 22:02:29

Lilla vän jag tänker på dej, det ska du veta.Hoppas att allt går bra och att du får åka hem igen och vila.Det är ju skönast att få vara hemma. God lycka till dej./Kramisar från Christina

Postat av: åsa

Publicerad 2009-04-13 00:16:44

kära vän

Vita blodkroppar kan ändra sig på någon dag.

Mina ´leukocyter ändrades på 2 dgr - till godtagbar nivå.

kram o lycka till

Postat av: Jaana

Publicerad 2009-04-13 12:06:56

Hoppas du är hemma nu.



Tänk om man kunde skruva fram din tid lite och allt det här jobbiga är förbi, att du kan ha det som "vanligt" igen.



Kramr om dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela