annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Glädje också i livet

Publicerad 2009-12-20 19:13:16 i Allmänt,

Livet består av glädje också med tanke på mitt förra inlägg.

Har en dörr att stänga om mig. En säng att sova i. Har mina underbara barn och barnbarn. Mina svärdöttrar och svärson. Mina släkt. Så jag är inte ensam och det är jag evinnerligt tacksam över. Finns inga pengar som kan ersätta det.

Så det finns mycket glädje också, fast ibland ser man det inte men det finns där.

Önskar er alla en riktigt God Jul!

Kramar
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2009-12-21 20:27:59

Tack för påhälsningen i min blogg. Och ja, jag fixade tentan men den var supersvår och allt på engelska och på tid. Men nu är två veckors slit över.

Hoppas du mår bättre och jag önskar er en skön jul i Bollnäs. Hälsa Jennie, Peter och barnen också!

Kram

Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela