annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Gott Nytt År!

Publicerad 2009-12-31 12:57:53 i Allmänt,


Jag vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Ut med det gamla, in med det nya, nåja om det vore så enkelt. Men ska försöka. Har fortfarande en bit på min väg att gå för att bli frisk. Men räknar med att det nya året blir ett riktigt bra år.

Tack för att ni stöttat mig och läst mina inlägg. Det har hjälpt mig i min resa detta år.

Tack goa Tina för dina ord, ja jag är din vän och kommer så att vara.Tack för att du finns här. Du har gett mig mycket genom dina kommentarer.

Ett stort tack till KICKI som oavbrutet funnits vid min sida när jag behövt stöd.

Var rädda om er och tänk på att vi alla är unika!
Kramar om er
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-12-31 15:47:20

Åååå, tack själv vännen!!! DU har lärt MIG så mycket!! Jag beundrar dig ( har jag nog sagt redan =) & du är en kämpe & jag är så glad att du valde att dela med dig av din resa till mig!!!

Nu är det nya friska tag vi bjuder in 2010!!

Många goa varma kramar till dig från Tina

Postat av: AmjeW

Publicerad 2010-01-01 10:43:28

Gott Nytt År 2010! Tänk vad fort ett år går... Nu är det en nystart som gäller!

Kram AmjeW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela