annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Önskar er alla en riktigt härlig helg!

Publicerad 2009-02-19 14:02:05 i Allmänt,

Önskar Er Alla en riktigt härlig helg!

Kommer inte att skriva något förräns på söndag. Ska ägna de närmaste dagarna till att bara vara! umgås med mina barn och barnbarn.

Känner mig så lättirriterad, ledsen och humöret svänger blixtsnabbt, men det är väl som det ska när man fått en sån här ..... sjukdom.

Så nu blir det till att försöka stänga av och bara vara i tillvaron och njuta av det fina som finns här.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Maria Karlsson

Publicerad 2009-02-20 15:27:30

Hej.

Hoppas du får en skön helg och bara vara.

Kram Maria

Postat av: Siv

Publicerad 2009-02-22 09:18:54

Hej vännen.

Jag hoppas att du har haft en skön helg tillsammans med de dina.

Skickar många varma tankar och kramar till dig.

Postat av: Keith

Publicerad 2009-02-22 21:30:11

Hej vännen,

Jag tror på dig och att du (som många gånger tidigare) kommer att fixa det här bra! Vi kan väl höras någon kväll!

Kramar Keith ;O)

Postat av: Lasse

Publicerad 2009-02-22 22:01:50

Jag hoppas du har haft en underbar helg i pulka backen med ditt barnbarn och att du fått en härlig helg tilsammans med familjen.



Kramar Lasse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela