annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Återigen biverkan

Publicerad 2009-07-06 22:18:47 i Allmänt,

Har varit i Bollnäs hos min dotter och barnbarn. Haft det underbart. Skulle åka hem igår. Men fick ont i magen igen, kände igen smärtan när jag tidigare fått hög feber. Så den här gången tänkte jag att jag åker in i tid. Alla proverna var bra, fick smärtstillande spruta. Bestämde mig för att åke hem idag istället. Det gick några timmar och då kom febern som den brukar 39 grader. Så det var bara att åka in igen, tillbringade natten på Bollnäs sjukhus. Fick antibiotika i tablettform och imorse var jag feberfri. Så nu blir det hemgång imorgon.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-07-09 09:14:26

Hej vännen!! Vilken tur att du är så medveten om din kropp & vet vad som komma skall. Jag önskar verkligen jag kunde hjälpa dig!! Mina tankar går till dig & hoppas din hemresa gick bra.

Kram Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela