annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Det gick bra

Publicerad 2009-07-24 15:53:11 i Allmänt,

Har precis kommit hem från sjukhuset. Blev opererad i måndags och idag är det fredag.

Allt har gått bra, somnade med två bröst och vaknade med två bröst. Märklig upplevelse att veta att dom tagit bort mitt vä bröst som hängt med i 54 år och nu inte finns där längre. Istället finns där ett annat bröst. Men måste säga än så länge att det känns inget konstigt. Märkligt.

Är jättetrött, det har gjort rejält ont men nu börjar smärtan lägga sig. Ska lägga mig och vila, orkar inte så mycket nu men ville bara tacka för eran omtanke samt berätta att allt gått bra.

Jag sätter mig i helgen och skriver mera men just nu mår jag illa och är trött.  Så det blir sängen nu.

En stor kram till er!
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-24 17:37:29

Postat av: Siv

Publicerad 2009-07-24 17:39:01

Så skönt vännen att den biten är klar också, se till att vila ordentligt och healing är på väg.



Massor av stora varma kramar

Siv

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-24 19:37:01

Oh vad glad jag är att höra att du är hemma. I mitt förra inlägg missuppfattade jag tiden och trodde att det var nästa måndag operationen skulle ske. Mycket glad att det redan är över.

Kram

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-07-28 17:43:07

Grattis till dej du underbara kvinna. Usch! Vad du har gått igenom....nu är det ju framtiden som hägrar och jag önskar dej allt gott och väl.

KRAM eva-brit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela