annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Återkommer på lördag

Publicerad 2009-06-04 18:08:19 i Allmänt,

Det har inte blivit skrivet på ett tag. Fullt upp här. I förrgår anlände Jennie, barnbarnen och Peter, igår studentfest för Anton. Tack till alla som bidrog till att Anton fick en underbar dag! Återkommer till det, ska sätta in foto också.

Imorgon studentfest igen, Niclas tur. Så är är ingen ro just nu. Var iväg idag och spolade picc-linen och fick den omlagd.
Träffade en kollega Tomas, blev bara såååå glad, lite kramkalas, oj vad jag saknar er på jobbet.

Ett stort tack för att ni finns därute!!!!!!!!

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2009-06-04 22:13:31

Anne Mari, tusen tack för ett jättetrevligt firande av Anton hemma hos er igår. Det var jättekul.

Kram

Annika

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-05 16:21:08

Mysigt med studenttider.....Vill att du ska veta att jag tänker på dig, och att jag saknar dig på jobbet!

Massa långa kramar Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela