annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Grattis Kicki!

Publicerad 2009-06-01 21:21:52 i Allmänt,

Ett stort Grattis till dig Kicki, idag är det 2 månader sedan du slutade röka!  Jag är så imponerad av dig. Så man kan verkligen säga att inget ont som inte har något gott med sig.

Blir inte så mycket skrivet just nu, blåsor på tungan, det gör ont, smärtstillande hjälper inte och inte heller bedövning. Men det kanske är skönt för omgivningen att det är tyst ett tag.

Idag frågade en vän till sönerna om min bröstcancer, han undrade vad jag hade på överarmen under bandaget, vad det är för behandlingar jag får mm. Jag berättade för honom, det är mycket han har funderat över under våren. Han berättade att det är många som bryr sig om mig bland killarnas vänner. När Niclas hade fått beskedet att jag hade bröstcancer var det meningen att dom skulle gå ut, men luften gick ur dom när dom fick veta att jag var sjuk. Så de åkte hem istället.

Kan bara säga att vilka underbara vänner mina barn har. För att inte säga vilka underbara barn jag har, älskar dom över allt annat på jorden.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2009-06-02 09:41:01

Hej vännen!



Tack så mycket.



Jag håller med dina barn är underbara älskar dom.

Killarna har gjort bra ifrån sig och snart tar dom studenten stongt gjort av dom när situationen är som den är, men du är en bra mamma varm och go.

Du kämpar på och hjälper dom fast du mår som du gör,

det ska du ha en eloge för min vän.

Många kramar kicki.

Postat av: thaikalle

Publicerad 2009-06-02 17:17:40

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel.



En annorlunda blogg.

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-06-02 22:10:30

Kan bara tänka mej att du e en riktigt fin och god mamma samt öppen mot dina barns vänner. Det man ger får man tillbaka.Ger dej en liten dos ikväll om du inte har något emot detta.

KRAM eva-britt

Postat av: Agneta

Publicerad 2009-06-03 09:22:22

Be din läkare skriva ut flytande Xylocain som du kan badda dina blåsor med. Kram Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela