annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Piggare

Publicerad 2009-06-11 15:25:51 i Allmänt,

Blodet gjorde susen, det var länge sen jag var så här pigg. Känner mig gladare också men allt hänger ju ihop, Känns som om jag haft alla biverkningar av TAC-behandlingen. Det är alltid lika "spännande" att se vad som händer efter behandlingen.

Jag tror att det var vid tredje  behandlingen som jag fick jättemycket blåsor i munnen och kunde inte prata, det gjorde ont..Så till nästa behandling så laddade läkaren upp med massor av bra mediciner. Men, jag behövde inte använda alla då besvären var mycket mindre.

Imorgon är det då dags!  Sista cytostatikabehandlingen, bort med picc-linen. Slut på kapitel 1, nåja nästan, ska väl gå igenom de första 15 dagarna först.

Min dotter åker från Hälsingland idag för att vara med på min behandling imorgon. Längtar så efter henne. Ska bli gott att få ha mina barn hemma tillsammans.

En solig kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-06-11 20:54:49

Hej vännen!

Önskar dej all lycka till och hoppas innerligt att du får en lättare sista omgång.

Tänker på dej....

KRAM eva-britt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela