annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Hej!

Publicerad 2009-03-27 15:18:59 i Allmänt,

Här kommer några få rader. Vill bara tala om att det vänt, jag är på mycket bättre humör. Är fortfarande väldigt, väldigt trött men resten är ingenting mot förra gången jag fick cellgiftsbehandling. Att umgås med positiva människor, att få skratta osv är så himla skönt i denna situation. Keith ringde mig igår kväll och det blev en del djupa och glada diskussioner. Är så glad att han hittat sin kvinna, äntligen!

Har en hel del att berätta om dagen men just nu måste jag bara lägga mig och vila en stund så vi hörs senare.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Ewa Å

Publicerad 2009-03-28 06:50:40

Det är så viktigt att man har positivitet runt sej, glädje och humor. Så man kan glömma det man går igenom för en stund. Vilken krigarinna du är!!!! Kramar om dej nåt så fruktansvärt

Postat av: Aurelia

Publicerad 2009-03-28 18:41:06

Det är de glada stunderna som gör att vi orkar vidare igen och igen och igen.

De ger oss hopp och en önskan finns att få uppleva glädjen igen och igen och igen...

Varm kram till Dig Vännen!

Aurelia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela