annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Dåliga dagar

Publicerad 2009-05-27 14:52:45 i Allmänt,

Jag vill börja med att be om ursäkt till de vänner som jag lovat höra av mig men inte orkat. Har mått riktigt dåligt de sista dagarna. Imorse kom allt upp som jag ätit, samt jätteont i magen.  Krafterna vet jag inte vart dom tog vägen?! vill ha tillbaka dom.

Nu är jag mitt uppe i det värsta efter cytostatikabehandlingen, vet ju att det vänder sakta men säkert.

Ville bara skriva ner några rader och tala om att jag finns här, soffan och kudden är bästa vännen just nu.

Hoppas ni får en bra dag/kväll, här blåser det så jag väntar bara på att taket ska flyga med vindarna.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-27 18:30:38

Orden tryter, man vet inte vad man ska skriva..... jag skickar i alla fall en stor varm kram och hoppas att vändningen har kommit och att du redan mår bättre.

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-05-27 21:16:18

Sänder en bamse kram till dej. Du är min idol skall du veta. Beundrar dej kolossalt....

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

eva-britt

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-05-28 08:37:58

Jag omsluter dig med änglavingar, ber om frid i sinnet, i ditt hjärta och hoppas du känner värmen och kärleken genom allt du nu går igenom!

Värme till Dig!

AmjeW

Postat av: lisette

Publicerad 2009-05-28 10:57:31

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela