annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Långt mellan inläggen

Publicerad 2009-09-09 09:11:41 i Allmänt,

Just nu blir det inte mycket inlägg här på bloggen. Känns som om jag befinner mig i ett vaccum. Mittemellan något. Strålbehandlingen fungerar utmärkt hitills, inga problem ännu  med huden eller andra problem, nåja tröttheten har ju inte blivit bättre. inte ledstelheten och värken men tids nog blir det bättre också.

Minnet är fortfarande inte det bästa men det kommer tillbaka sakta men säkert. Glömde att fotografera inne på strålrummet, ska försöka komma ihåg det idag och lägga in bilden här.

Har haft mina svärdöttrar här ett par dagar och sönerna, tycker om att det är personer här som jag tycker om. Det är bara min dotter, barnbarnen och svärsonen som saknades. Det gör mig gott.

Är så glad att äldsta sonen Niclas kommit igång med sitt lärlingsjobb, målare, underbart.

Önskar att min dotter slapp jobba heltid nu  när hennes mammaledighet tog slut. Om jag vann massor med pengar skulle de gå till min barn så att de fick en stabil ekonomisk grund att stå på. Jennie skulle kunna jobba 75%. Man måste ha drömmar det gör att man kan gå vidare  i livet. Utan drömmar stannar allt upp.

Ska sätta mig och skriva nya ansökningar om pengar från fonder idag, hoppas på bättre tur nu.

Var rädda om er, vi hörs snart igen.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-09-10 07:41:45

Hej vännen!!

Vill att du ska veta att du finns i mina tankar =)

Kram Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela