annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Tack för alla kommentarer!

Publicerad 2009-09-26 21:39:23 i Allmänt,

Vill sända en ros till var och en av er som lämnat kommentarer på min blogg!

Ni ska bara veta hur mycket jag har uppskattat och uppskattar det. Det har hjälpt mig jättemycket genom min cancerresa.

Jag skulle ha skickat privata mail till er var min ambition men orken har inte riktigt räckt till. Men tanken finns hos var och en av er.

Sänder även en ros till mina vänner som kanske tror att jag glömt bort dom, men nej, det har bara varit supertungt sista månaden. Jag hoppas ni inte tycker att jag har svikit er, men snart är jag tillbaka och hör av mig som vanligt.
Ni har stöttat mig något enormt under min resa och det kommer jag alltid att bära med mig i mitt hjärta.

Var och storhandlade mat idag tillsammans med Kicki, taxi hem, oj vad jag saknar bil. Nu behöver jag inte tänka på att handla under veckan, men oj vad slut jag blev. Förstår inte varför jag blir så trött så fort jag gör något, krafterna bara tryter. Ska nog ringa onkologen och höra om de kan ta blodprov så att det inte är något som är fel.

Ha nu en riktigt härlig fortsättning på helgen!
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-09-27 16:52:23

Vad jag ber och önskar att det skall bli bra för dej nu. Jag har svårt att förstå att du klarade denna persen så bra trots allt,tror inte att jag hade klarat detta, men vem vet...Jag ger dej gärna healing om du vill och du kan nå mej på min mailadress som jag faktiskt lägger ut här....

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM och tack för rosen



[email protected] även andra får maila mej om healing

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-09-27 16:53:43

Titta gärna på min hemsida.... Tagina.se

Postat av: Tina

Publicerad 2009-09-27 21:21:26

Hej vännen!! Va go du är! Tack själv!! För att du delar med dig av ditt liv!! Det är en ära att få ta del av din resa du nu gör.

Så det är DU som ska ha tack!!!!

Kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-09-29 09:28:30

Vännen, ditt hjärta är stort! : D

Kramen till Dig!

AmjeW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela