annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Vill bara skrika rakt ut!

Publicerad 2010-07-06 19:40:25 i Allmänt,

Har så mycket känslor inom mig just nu. Är arg, ledsen, förtvivlad, besviken osv.

Hatar verkligen sjukdomen cancer!

Den håller på att ta en av mina bästa vänner ifrån mig. En vän som kämpat i hela sitt liv och då ska hon också drabbas av cancer. Kunde hon inte fått njuta av sitt liv istället, nä då ska hon behöva kämpa för sitt liv, kämpa för att slå ut cancern. Men han var starkare den här gången. Hon har kämpat, kämpat, haft en enorm livsglädje trots allt men det hjälpte inte. Så nu ber jag från mitt innersta att hon inte ska behöva ha ångest, smärtor utan att hon ska få lugn och ro.

Lev idag, här och nu!

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela