annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Händer mycket nu

Publicerad 2010-06-17 19:30:55 i Allmänt,

Är så glad, Niclas har bestämt sig för att plugga igen. Han vill utbilda sig till ljudtekniker, han sitter ju som oftast vid datorn hemma och gör egna låtar och mixar. Han sökte till Bollnäs folkhögskola förra veckan och han kom in. Jag är sååååå otroligt glad. Anton har fått jobb, Niclas ska plugga. Vilken lättnad att det ordnat sig. Är så stolt över mina tre barn, vilka härliga personer det blev av dom. Allt dom gått igenom och dom står stadigt. Älskar dom mera än allt annat.

Idag har jag lyckats vila och sova på eftermiddan! Första gången sen jag blev sjuk som jag klarat av det. Var till optikern imorse då jag har yrseln kvar. Fick nya linser så förhoppningsvis så var det som gav mig yrsel. Det tar 15 min med bil, åka kommunalt tar drygt 1 tim. Så när jag kom hem var jag helt slut.

Imorgon blir det jobb igen, ser fram mot det. Är i valet och kvalet om jag ska åka in till stan på lördag, det är ju trots allt en historisk händelse med bröllopet. Eller om jag tittar på det på tv.

Facebook gillar jag, har fått återknyta kontakten med personer som jag saknat i mitt liv. Är så glad att jag hittade en av mina kusiner på pappas sida så nu har jag fått tillbaka ännu en del i mitt liv. Min mamma har ju 6 syskon så där finns det hur många kusiner och släkt som helst. Men på pappas sida har vi tappat kontakten för många långa år sen. Så det här betyder väldigt mycket för mig, mina syskon och våra barn.

Var rädda om er
Önskar er alla en riktigt underbar helg!

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela