annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Mitt blogginlägg för Kontanten och Rosa Bandet

Publicerad 2010-10-07 15:21:28 i Allmänt,

På http://www.kontanten.se   kan ni läsa mitt blogginlägg om bröstcancer samt andras bloggares inlägg i kampen mot bröstcancer.
Hämta app_full_...jpeg (120,0 kB)

Kontanten (uttagsautomater) och Rosa Bandet har ett samarbete där Kontanten skänker pengar för varje uttag som görs.
Idag finns mitt blogginlägg på Kontantens uttagsautomater samt i Facebook.Gå gärna in och läs den. Känns angeläget att få dela med mig av mina erfarenheter.
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela