annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Mycket goda nyheter!

Publicerad 2010-04-27 21:48:35 i Allmänt,

"Min" bröstcancer har inte gett spridning till övriga kroppen, annat än lymfkörtlarna men dom och tumören är bortopererade.

Gjorde en datortomografi av thorax och buken förra veckan och det visade att det inte syns någon spridning!

Jag är jätteglad, ska göra en mammografi också den 4/5. Men utgår ifrån att den också visar på att det inte finns några cancerceller i det andra bröstet.

På samtalsgruppen på torsdag kommer "min" onkolog och berättar om bröstcancer samtidigt som vi får ställa frågor.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Aurelia

Publicerad 2010-04-28 08:36:55

Kanon!!! Jättegrattis!!! Håller tummar och tår att allt ser bra ut framöver... : D

Kramen Aurelia

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-04-28 13:27:50

Jättehärligt, många goa kramar till dig!

Postat av: H

Publicerad 2010-04-30 11:51:52

Kära Anne-Mari!

Jag är så glad för din skull och tänker på dig!

Hoppas du får en fin Valborgshelg!

Hälsningar och kram

från sjukhuskompisen H

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela