annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Intressanta kommentarer under föregående inlägg

Publicerad 2009-04-04 11:30:10 i Allmänt,

God förmiddag! Solen skiner och jag är förkyld. Måste bli frisk till på tisdag då jag får ny cytostatikabehandling. Ska bege mig ut en liten vända och få lite frisk luft och njuta av solen.

Fick två riktigt intressanta kommentarer i föregående inlägg från Rut och Ingela, mycket läsvärt. Ska spinna vidare på deras inlägg senare idag.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2009-04-05 16:50:59

Hej du goa rara. Hoppas du blir kvitt din förkylning snabbt, skickar healing till dig ikväll.Ta hand om dig så hoppas jag vi kan ses snart, saknar dig.

Stora varma kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela