annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Jobbigt

Publicerad 2009-04-05 17:18:23 i Allmänt,

Just nu känns allt tungt, men det är väl som det är när man har denna förbaskade sjukdom. Imorgon blir det nya prover och måtte dom vara bra så att det blir behandling på tisdag. Är fortfarande förkyld men har ingen feber.

Har svårt att hitta motivation just nu och därför blir det inget speciellt skrivet.

Önskar er alla en riktigt härlig vecka!
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2009-04-05 18:40:29

Hej Anne-Mari! Tråkigt att se att du mår dåligt. Hoppas du får din behandling på tisdag. Tänker på dig, ska du veta!

Kram

Annika

Postat av: Anne Mari

Publicerad 2009-04-05 18:54:41

Tack Annika! Det värmer. Vet ju att det vänder men vissa dagar är bara för jobbiga.

En stor varm kram

Anne Mari

Postat av: ingela

Publicerad 2009-04-06 09:13:03

Dagarna innan behandling är de jobbigaste. Jag ska träffa läkaren ,ta prov idag och behandling i morgon.Helgen förfärlig, känslorna sitter utanpå, minsta lilla så kommer tårarna. Vi håller tummarna för varandra!Kram

Postat av: Anne Mari

Publicerad 2009-04-06 09:25:35

Ja du Ingela! Då är jag inte ensam att känna så inför behandlingen och även om jag inte vill att någon annan ska känna sig dålig, ledsen osv så är det en tröst för mig att inte vara ensam.



Tisdag kl 08.30 kör min tredje TAC-behandling igång. Ska tänka extra mycket på dig imorgon vännen. Det här fixar vi.



Kram

Anne Mari

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela