annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Bloggar värda att läsas

Publicerad 2009-08-09 15:12:07 i Allmänt,

Nu har familjen Frykberg uppdaterat sin blogg, det är alltid lika roligt att läsa den. Härliga bilder på deras hund Figo som har blivit min favvoras. Och är så oändligt tacksam för att Anton fick följa med dom under drygt 1 veckas tid på båten. Det är inte ofta jag sett honom så lycklig och glad som han var när han kom hem. Fast han är oftast glad.

Adressen till länken finns under mina länkar;    famlljen Frykberg


Lite tänkvärda tankar mm finns att läsa på amjw blogg, den hittar ni också under mina länkar.


Men alla länkar som jag hänvisar till kan jag varmt rekommendera, Sandras blogg (supersyrran), Andreas blogg osv.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-08-10 15:51:40

Hej hej

Hur mår du?

Om man vill köpa smink av mig så mailar man på [email protected]

id smink är super bra..



Jag är i sthlm ibland och gör lite jobb också, då får man en lagom dos av sthlm he he.

Vore en ära att både få träffa och sminka dig och din dotter=)



ha det nu så bra och ta hand om dig



kramar

Postat av: bengta

Publicerad 2009-08-12 21:38:00

fin blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela