annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Återige sjukhusbesök

Publicerad 2009-07-28 13:44:43 i Allmänt,

Har legat inne på sjukhus igen, trodde att jag skulle slippa det.  Men fick återigen feber, fick inte behålla varken vätska eller mat. Så jag fick åka in igen. kom hem nyss, är trött och sliten men pigg jämfört med i söndags när jag åkte in.

Tack för all omtanke jag får!

Återkommer med mera senare och hoppas ni alla får en riktigt härlig vecka!

En blogg som jag gärna återvänder till och speciellt söndagskvällar då det blir nytt inlägg i bloggen är. Blir alltid på bra humör när jag läser den:

http://frykberg.zoomin.se

Det finns en till blogg som är mycket givande, kloka tankar om livet;
den finns på mina länkar; amjwe   lägger in adressen här i inlägget imorgon.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2009-07-28 22:31:38

Åh vad du kämpar. Önskar så du ska komma över puckeln och få må bättre.

Hjättekramar till dig. Tänker på dig Agneta

Postat av: Annika

Publicerad 2009-07-30 16:48:50

Hej Anne Mari! Tråkigt att höra att du återigen ficken åka in, men skönt att du är hemma igen. Hoppas du slipper alla dessa besök snart.



Tack för ditt fina inlägg i min blogg. Jag blir så glad att jag kan göra dig på bra humör med den. Försöker att hålla den intressant och fantasirik. Till din fråga om hur jag kan komma ihåg väder och sådant genom åren, så är svaret att jag har skrivit dagbok sedan jag var 10 och så har jag loggböcker till hjälp.

Vill bara säga att det var så kul att få rå om Anton några dagar och jag tror att han hade det bra här hos oss.



Tankar till dig!



Kram

Annika

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-08-02 09:39:24

Vem har sagt att vägen skulle vara enkel?

vem har sagt att vägen skule vara krokig?

Vem har sagt att livet leker?

Vem har sagt att vi får vad vi förtjänar?

Vem har sagt att allt har en mening?

Vem har sagt att allt är kärlek?



Vad du än tar till dig och tror på, se till att det är något som stärker Dig!

Kramen till Dig! AmjeW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela