annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Ett litet avbrott

Publicerad 2009-06-29 07:38:16 i Allmänt,

Optimist som jag var så trodde jag att alla biverkningarna var över men så var det  inte. Har haft smärtor i fingrar och tår och leder hela helgen. Känner mig mera svag igen, borde gå och kontrollera blodvärdet så det inte sjunkit. Känns likadant.

Jag kommer inte att skriva på ett tag nu. känner att jag måste ta ett avbrott från internet, det har blivit lite för mycket. Ska ägna mig åt att vila, vara ute i solen och bara vara.

Ha en riktigt härlig vecka !

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: essge

Publicerad 2009-06-29 17:53:45

Var rädd om dig!



Ser fram emot att du kommer tillbaka.



Krjamar (kram från mig o jam från katten)



essge

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-07-01 13:31:52

Kom ihåg att det viktigaste du har är dig själv!

Olika faser i livet, även när det gäller datoranvändande eller inte. Allt är ett flow...

Ta hand om dig vännen!

Kramar AmjeW

Postat av: eva

Publicerad 2009-07-04 15:01:53

Hej Vännen.

Vill bara skriva till dig och säga att jag tänker på dig varje dag.

Jag önskar och hoppas att din operation ska gå utmärkt för dig.



Bamse kramar till dig från norrland....

Postat av: Niina

Publicerad 2009-07-04 18:06:21



Hej Anne Mari !



Ja som du säger till oss andra VILA. Du hinner göra annat oxå. Har haft samma problem som du denna gång me svår värk i benen ,kunde knappt gå och så värk i naglarna...Olikla hela tiden el ? Hoppas du får dina krafter åter snart,sköt om dig.Vi tänker på dig.Ps. Tack för att du finns /Kram Niina

Postat av: eva-britt

Publicerad 2009-07-05 08:09:32

Sköt om dej vännen. Saknar att läsa vad du skriver men förstår att du behöver måna om dej själv med att bara vara.

KRAM eva-britt

Postat av: Lena

Publicerad 2009-07-05 12:19:49

Bra att du pausar Anne Mari, ta hand om dig. Skriver inte i din blogg så ofta, men du är i mina tankar hela tiden.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela