annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Lördag

Publicerad 2009-06-06 20:41:48 i Allmänt,

Lovade att jag skulle skriva idag. Hmm, är ledsen. Trots att det har varit två riktigt lyckade studentmottagningar. Tack ni alla goa vänner till Anton och Niclas. Speciellt tack till Sandras föräldrar Annika och Björn! Samt till Andreas föräldrar Lena och Håkan. Det var väldigt uppskattat hos mina söner.

Idag har min dotter, Molly, Wille och Peter åkt hem till Hälsingland. Vi var på Ikea på förmiddagen. Det är mycket märkligt hur vi svenskar är. Det är national dag och IKea har öppet och inte ens ett plakat om att det är National dag.

Ja, vi ligger ju i lä med norrmännen när det gäller firandet av national dagen.

Jag mådde jättedåligt igår, hade ont i magen, och kunde för allt i världen inte åka på Niclas utspring och det gjorde ont i mig. Men det gick bara inte. Men däremot klarade jag av studentmottagningen tack vare Kicki, Jennie och Anette. Gick och vilade emellanåt. Det var tuft. Man vill ju inte visa sig inför sina barn att man mår dåligt men igår var det kört.

Orkar inte skriva mer, foton kommer
Var rädda om er!

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-06-07 22:17:44

Du har verkligen varit duktig. Men jag vet hur det är, när man är bland folk så ler man och försöker vara trevlig. Men man är ju så innerligt trött så hjärtat kan brista och då ensamheten kommer så kommer tårarna. Men det kommer bättre tider, glöm inte det.Snart känns allt mycket bättre. Kramisar

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-08 11:16:14

Hej AnnMari!!

Mitt namn är Tina & jag hittade dig genom Jill!!

Jag hoppas att du mår bra idag! Jag har ej hunnit läsa igenom allt men jag har förstått att du kämpar!! Jag sänder dig all kärlek, styrka & läkning till dig!!!

Du får gärna titta in till mig om du har ork & lust nån dag!!!

Keep on going girl!!!

Love Tina från

Livet är här & nu!

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-08 11:19:01

Ps. Jag lade in dig på "Bloggar jag följer" på min blogg!!!Ds

Kram på dig!!!

Tina

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-08 11:26:07

Ps... IGEN..fnisss...Jag tände ett ljus för dig på min sida!! Ds.

Nu ska jag inte störa dig mer..fniss...

Love Tina

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-06-08 11:57:43

Kom ihåg att du inte är ensam...

AmjeW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela