annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Respons på kommenterarna

Publicerad 2009-06-11 23:32:21 i Allmänt,

Om ni bara visste hur jag uppskattar era kommentarer och  de ger mig mycket i gengäld. Många nya tankar väcks, blir gladare, får mera energi osv.  Jag läser alla, funderar och tar till mig. jag har hela tiden velat skriva mail till var och en av er men som ni förstått så har jag inte haft orken. Men lovar att innan jag gör operationen så kommer mail till er som lämnat adress. tror att det är de flesta.

Blir lite konstigt skrivet här, det går inte att skifta rad.  Så det ser lite konstigt ut. sonen kom och fixade till det.

Tack för att ni finns här för mig, jag tar till mig allt i mitt hjärta. Var rädda om varandra och njut av livet, varje minut. Lämna bagatellerna, livet är för kort att bråka om småsaker.

 Lev här och NU.    

Glöm inte att säga till varandra hur mycket ni älskar varandra. Jag försöker göra det varje dag till mina barn.

     En stor bamsekram till er!    
 Anne Mari


Kommentarer

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-06-12 09:56:23

Tack för att vi får vara med på din resa vännen!

Stor Varm Kram till Dig!

AmjeW

Postat av: ♥ Tina ♥

Publicerad 2009-06-12 10:54:59

Fin blogg :D

Postat av: Tina

Publicerad 2009-06-16 08:57:38

Hej du underbara!!!!

Tack själv för att du delar med dig av din tuffa resa!!! Det du nu går egenom är ingen lätt match & jag känner dig inte jätte väl, men det jag läst säger mig att du är en figher.Jag täner ljus för dig inne hos mig fylld med styrka & läkning!

Jag är glad över att jag fann dig. Du lär mig så mycket!!!!

Du är en mycket fin kvinna som kommer att klara av detta & jag är tacksam över att jag får vara med på din resa till att bli FRISK!! För det kommer du att bli!!!

Love to you from me <3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela