annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

En länk med tårta och foto

Publicerad 2009-03-28 15:42:31 i Allmänt,

Jag är så otroligt tacksam för min familj, mina syskon, mina vänner och arbetskamrater som finns här för mig. Alla ni fyller en stor funktion i mitt tillfrisknande, bara genom att ni finns här. Igår läste jag i Expressen om snälla människor och då kändes det helt naturligt att nominera en av mina nygamla vänner  Kicki som dök upp veckan innan jag fick min diagnos. Hon hjälper mig och andra människor  helt osjälviskt  men får aldrig det erkännande hon är värd. Jag är så glad att hon uppmärksammades.

Så Expressen dök upp med en tårta till Kicki och fotade o intervjuade oss.

Här är länken:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1514823/kicki-egerstal-vann-tarta-av-expressen.se

                                                        

                                                            Kicki     och   jag                        foto: Joel Nilsson Expressen

Än en gång, alla ni som finns här för mig är ovärderliga och önskar ni alla kunnat få ta del av tårtan.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-28 22:00:28

Åhhh, vad härligt!! Att få visa sin uppskattning på detta sätt..Helt underbart!! Ryser av glädje Kram till både dej och så härliga Kicki

Postat av: Jaana

Publicerad 2009-03-28 22:42:16

Vilken häftig grej!!



Flera Kicki borde finnas här i världen!



Kram Jaana

Postat av: Chik-Lena

Publicerad 2009-03-29 10:10:03

Ann-Mari..Ja blir så glad när jag läser att det går åt rätt håll, o att du har en vän som stöttar dig..

Lena...

Postat av: Annika

Publicerad 2009-03-29 15:34:35

Hej Ann-Mari! Vilken fin blogg du har. Kul att du hittade till min hemsida också. Det var verkligen jättekul att träffa dig i veckan. Ta hand om dig!

Kram

Annika

Postat av: Ellen M

Publicerad 2009-03-29 16:30:41

Hoppas du får en kanon vecka!

Har du några speciella planer?

Carpe Diem!



Spana gärna in min blogg om min vardag och mitt liv och mode. Tävlingar etc. Lever för stunden och tar inget för givet! (Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig)

www.ellensplats.blogg.se

Ellen M

Postat av: Lisa (från jobbet)

Publicerad 2009-03-29 19:30:32

Vad fin och fräsch du ser ut! OCH vilken fin vän du verkar ha i Kicki! Henne ska du hålla i hårt, de växer inte på träd kan man nog säga....

Många kramar

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-29 22:23:06

Oh, vad glad man blir att läsa sånt här.

Postat av: Aurelia

Publicerad 2009-03-31 08:30:21

Du är så söt! Vilka underbara energier du har, en riktigt "Go" kvinna med massor av kärlek.

Kram till Dig vännen!

Aurelia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela