annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

God morgon!

Publicerad 2009-03-15 09:25:55 i Allmänt,

Ännu en dag där solen är frånvarande. Det hade underlättat mycket om solen tittat fram men dagen är inte slut än. Den är ju bara i sin linda ännu. Fotade lite nu på morgonen, min peruk, en tavla som jag fått av min dotter i present som jag älskar. En kvinnofigur som jag inte vill vara utan, den ger också en lugn känsla när jag tittar på henne.









Små ting kan betyda väldigt mycket.

Idag ska jag gå ut en lite länge promenad, får gå i etapper då orken tryter mer än jag räknat med. Var och handlade igår och blev helt slut, det hade jag inte räknat med. Så istället för att som innan jag blev sjuk känna mig 10 år yngre i sinnet så känner jag mig 20 år äldre både i sinnet och kroppen just nu.

Att läsa böcker är bra för själen så jag ska gå igenom min bokhylla och se om jag missat att läsa någon bok. För det skulle göra mig gott just nu att läsa något som är långt ifrån sjukdom och elände. Mycket skratt och positivitet behöver jag nu.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-15 16:16:55

Hej vännen!

Snygg peruk du skaffat!

Hoppas du känner dig fin i den när du provat den!



Varm Kram

Aurelia

Postat av: Anne Mari

Publicerad 2009-03-15 17:31:21

Jag trivs med peruken,känns som om det är jag. Så jag känner inte av att jag förlorat mitt hår lika mycket som jag trodde.



Kram

Anne Mari

Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Publicerad 2009-03-16 00:43:16

Härlig blogg :)

Hoppas du har haft en bra helg !

Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-16 06:39:38

hej cutie =) ville bara önska en bra start på veckan & glöm inte min tävling =) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela