annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Livets mirakel

Publicerad 2009-03-30 07:57:03 i Allmänt,

För mig är varje födelse ett mirakel. Igår kl 16.02 födde min älskade vän och arbetskamrat Karin en son!  Jag är så glad för jag vet hur de har längtat och längtat efter barn och igår kom han. Grattis till er alla tre!

Tankarna far genast till mina egna barns födelser, alla tre helt olika förlossningar. Men känslan, lyckan av att ett barn är fött är så himlastormande  stor, lyckan, kärleken som finns där går inte att beskriva med ord.

Detsamma med mina barnbarn, vilken lyckokänsla, en känsla som det inte går att ta på men den är bara så stor. Ett mirakel.

Önskar av hela mitt hjärta att inget går snett med min behandling, vill så gärna uppleva mina barn många långa år till samt mina barnbarns uppväxt. Hade tänkt leva tills jag är 95, har alltid känts som om det är då det är dags att lämna jordelivet. Så det är många år kvar.

Idag ska jag ta mig in till stan och träffa min bror och svägerska, är så förbaskat trött, men får ta det lite lugnt. Imorgon är det dags att träffa läkaren igen.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: lisette

Publicerad 2009-03-30 11:18:35

hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela