annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Länkar, bloggar

Publicerad 2009-10-04 12:13:16 i Allmänt,

Hoppas helgen har varit bra för er alla. Skickar en stor kram till Sandra som är sjuk, hoppas du blir frisk snart så vi kan ses. Jennie hade ont i halsen i veckan men det har blivit bättre, är så glad att hon finns min goa dotter.  Andrea är också sjuk, hon fick stanna hemma med Niclas istället för att åka på dop. Det verkar som om influensan slår till just nu.

Vill rekommendera två riktigt bra och mycket läsvärda bloggar:

Victoria som förlorade sin mamma i bröstcancer när hon var 16 år. Läs hennes berättelse och hennes kamp mot bröstcancer genom att engagera sig i Rosa Bandet.

Pernilla, 29 år, som fick sin bröstcancerdiagnos som jag i januari i år, hon bloggar på Metro om sin bröstcancerresa.


Ni hittar deras länkadresser under  Länkar  här på bloggen.

Gå in på familjen Frykbergs blogg så får ni se en härlig film, sköldpaddan Trixie och hunden Figo äter tillsammans.


Gå gärna in på mina andra länkar också, kan varmt rekommendera dessa.

Var rädda om er!
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela