annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Nu är det fredag

Publicerad 2009-10-23 09:23:08 i Allmänt,

Nu äntligen är det fredag och Jennie kommer snart, oj vad jag längtar. Den här veckan har varit riktigt bra, har vilat väldigt mycket och tränat emellanåt. Samt skrattat gott en del kvällar. Det är alldeles dött här på kvällarna, händer ingenting. Så några av oss som kom i söndags har suttit i salongen och spelat kort och yatsie. Utråkade och trötta så har vi fått skrattanfall som man hade när man var tonåring.

Men dagarna har varit bra. Igår fick jag kurbad med ungerska salter, det var riktigt skönt. Innan var det vattengympa. Idag blir det gruppträning i gymmet och sen kommer Jennie.

Ser fram mot myskvällen på spat ikväll.

Men stel är jag fortfarande och det irriterar mig, trots att jag tränar och simmar osv. Vill inte sluta äta mina tabletter, eller byta ut dom mot andra. Så håll tummarna att det lättar till nästa vecka.

Önskar er alla en riktigt härlig helg!

Kramar
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-10-25 22:28:52

Vad mysigt ni har det, trots att det är lite dött...hoppas ni hade det mysigt du och dottern. Det behövde ni säkert. Jag känner igen detta med stelheten, det är värst på morgonen och om jag suttit länge. Jag får lätt kramp i vaderna och fötterna när jag sover.

Ta hand om dig!

Kram Susanne

Postat av: Andrea

Publicerad 2009-10-26 00:33:25

Hej Annemari! Nu får du snart ta och komma hem vi här hemma börjar sakna dig väldigt mycket nu:D det blir kul när du kommer hem. Hur har du det? Niclas och anton har varit väldigt duktiga här hemma de har diskat, vattnat blommorna och lagat mat:D de håller rätt bra ordning här hemma tillochmed ;)

Niclas har klippt sig rätt kort och det är super snyggt! :D Just nu är jag i östersund och ikväll har

jag spelat bingolotto och vunnit 100kr :D alltid något:D Jag saknar dig! ha en underbar vecka och kom hem utvilad :D Älskar dig mycket! Kram Andrea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela