annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Sista behandlingen igår

Publicerad 2009-10-03 09:31:32 i Allmänt,

Igår fick jag min sista strålbehandling, den 25:e. Är såååå trött, det känns som om luften helt gått ur mig. Men det är inte konstigt. Så reagerar nog de flesta. Det har varit en lång resa sen jag fick diagnosen. Har klarat mig bra när det gäller biverkningar av strålbehandlingen. Har använt en norsk hudkräm som utvecklats av läkare sen de upptäckte att fiskrensare oftast hade väldigt fina händer trots att de rensade fisk. De hittade ett ämne, zonase och sen gjorde de krämen Zona kräm som nu är omdöpt till Z skincare.

Har inte haft klåda, ingen irritation, ingen rodnad. Ska kontakta importören i veckan och lämna rapport hur det gått. Det är några i Norge som också provat den i samband med strålning och fått bra resultat men det är inte gjort någon studie. Hoppas att de gör en studie så att flera får ta del av krämen.

Längtar jättemycket efter Jennie (min dotter), skulle vilja åka iväg med henne en helg och bara mysa. Älskar mina barn så otroligt mycket.

Hoppas ni alla får en riktigt härlig helg, för mig blir det nog en hel del sovande.

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2009-10-04 11:26:53

Hej vännen!!! Först vill jag tacka dig för dina fina hälsningar hos mig!! De gör mig så glad =)

Du kan bara klicka på mina "saker" inne på min sida så kommer du till den sida där jag lånat mina saker till min sida. Längst ner på min sida finns banners, där finns några hemsidor som lånar ut saker.



Va skönt att det trots allt gått bra för dig. Zona är verkligen en jätte bra produkt. Jag säljer mycket av den serien i hälsokost affären jag jobbar i.

Du kommer snart att få den där helgen med din dotter. Det är jag säker på. Ni kommer att få en underbar helg.

Jag beundrar dig så mycket! Du delar med dig av allt trots att det måste vara fruktansvärt jobbig period i ditt liv. Jag förstår att du är trött. Tänk bara på allt du varit med om!! det vore konstigt om du INTE va trött & medtagen!!

Jag är så tacksam för att jag fått äran att följa dig!!!

Du har vad jag tycker : GIRLPOWER!!!!!!!!!!

Stor KRAM till dig från lilla mig!!

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-10-04 18:12:03

GRATTIS!

Hoppas du sovit gott i helgen, vilat, myst och låtit insikten sjunkit in, Det är färdigt nu! : D

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du återhämtar dig snabbt, får tillbaka energi till livet!!!

Varma Lyckokramar från mig till Dig!

AmjeW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela