annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Vackert Rosa armband

Publicerad 2009-10-04 18:38:45 i Allmänt,

Vill rekommendera er att titta in på en smyckesdesign sida. Finns ett vackert handgjort rosa armband där 50% av intäkterna går till bröstcancerforskning, Rosa Bandet.

Jag föll verkligen för detta armband. Man kan även rita egna smycken och få de gjorda. Tack Anna för tipset!

www.hildestamdesign.se

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: victoria

Publicerad 2009-10-04 19:16:56

tack snälla för länkningen! hoppas din helg har varit bra, kram

Postat av: Tina

Publicerad 2009-10-07 08:18:51

Hej vännen!!

Det ska jag absolut kolla på! Tack snälla!

Hur mår du?

Hoppas du får en fin Onsdag!

Stor KRAM till dig från mig

Postat av: AmjeW

Publicerad 2009-10-07 19:13:18

Halloj!

Har idag inhandlat en ny golvmopp, den är rosa och går en liten del till Rosa Bandet! Skoj!

Behöver Ni en ny, passa på att få en fin rosa med inställbar längd! ; )

Varma Kramen

AmjeW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela