annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Helgen

Publicerad 2010-08-23 18:57:27 i Allmänt,

Det har hänt en del. I helgen var jag i Finland på begravning av en anhörig, släktmöte, fick beskedet att en av mina goaste vänner gått bort i cancer, en av mina goaste vänner fyllde år samma dag.

Vi tre har följt varandras cancerresa och tyvärr så lyckades den hatade sjukdomen vinna över Carinas kamp. Det gör ont. Samma dag som Eva fyllde år. Hon fick ialla fall somna in lugnt och slippa sina smärtor och ångest.


Tänder här ett ljus för älskade Carina Sahlberg







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela