annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

50% arbete

Publicerad 2010-06-03 23:45:57 i Allmänt,

Från i onsdags jobbar jag 50% och der verkar bli bra. Men oj, oj vad trött jag var på kvällen och för att inte säga dagen efter.

Det har hänt lite på medicinfronten, Nolvadex eller Tamoxifen som det också heter passad mig inte alls. Fick rejäla biverkningar, svällde upp över magen, händer och fotleder. Kunde först inte alls förstå varför, hade även en konstig värk i kroppen men ingen ledstelhet. Därtill känsla av en konstig yrsel som ev inte alls hör till tablettens biverkningar.

Jag älskar verkligen mitt jobb. Jag vill absolut inte bli sjuk igen så jag går tillbaka till tabl Femar.  Har nu hållt upp i 2 veckor så börjar jag med tabl Femar igen.

En stor stor kram
Anne Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela