annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Framåt

Publicerad 2010-05-07 12:44:11 i Allmänt,

Nu börjar det äntligen gå framåt. Jobbade i måndags, tisdag ägnade jag min tid åt en vän som var i stan över dan. På eftermiddan gjorde jag mammografi och eftersom jag inte hört något från läkaren så måste det ju vara bra. Onsdag träffade jag goa arbetskamrater Sofia, Katarina och Karin Li och lilla goa Arvid. Så igår ägnades dagen till vila, orkade inte göra något. Idag blir det jobb.

Har fått tillbaka ledvärk och stelhet trots att jag bytte medicin. Men det är inte lika svårt som när jag åt Femar. Hoppas det inte blir värre. Fick en ny medicin i måndags av min läkare och fått yrsel av den, lite men tillräckligt för att det stör mig. Hoppas det ger med sig.

Tröttheten har också blivit något bättre så jag är på rätt spår. Hoppas, hoppas jag orkar jobba 50% fr.o.m juni. Är inte helt säker men det är ju några veckor kvar.

Önskar er alla en riktigt, riktigt härlig helg!

Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: AmjeW

Publicerad 2010-05-11 09:15:22

Håller tummarna för 50%! : D

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela