annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

"Min kropp, min själ och mitt andetag"

Publicerad 2010-05-04 19:13:48 i Allmänt,

"Min kropp, min själ och mitt andetag"





Ska ni gå någon kurs i erat liv så gå denna. Malin Berghagen har skapat en helt underbar kurs, där man får "bara vara" hitta dina verktyg för att få en bättre balans i livet. Rentav kanske göra stora förändringar i livet.

För mig blev det en stor vändpunkt. Hittade mitt inre, fann en inre frid och fick tillbaka glädjen att leva igen.

Nu ska kursen bli av i maj igen i Järvsö




Här har jag kopierat adressen till Malin om ni är intresserade;

Om någon skulle vara intresserad nu så är det bra om ni mailar på [email protected] .

Mer info om kursen på www.malinberghagen.se

 

Idag har jag varit på mammografi, håll tummarna att det inte är något. Har så pass mycket kvar av det vänstra bröstet att det gick att ta bilder på det också.

Nu vill jag gå vidare, få glädjas åt varje dag, vakna och känna mig lycklig att jag är frisk och lever.

Det går riktigt bra att jobba men fortfarande orkar jag inte så mycket mera än 25%, är slut dagen efter.

Kram

Anne Mari

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela