annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Ny datortomografi imorgon

Publicerad 2010-10-19 22:32:13 i Allmänt,

Imorgon ska jag iväg till KS för att göra en ny datortomografi på thorax och buk. Det ingår i studien. Sen blir det provtagning, Ekg, samtal mm på torsdag. Efter det är jag förhoppningsvis klar för studien som påbörjas i nästa vecka isåfall.

Känner alltid en oro inför undersökningar och speciellt nu efter allt strul med datortomografin så är jag orolig. Håll tummarna att mina metastaser inte har vuxit sen i augusti.

Igår fick jag skelettstärkande/uppbyggande läkemedel intravenöst (i dropp). Och idag har jag rejält ont i hela kroppen, känner mig frusen men det är tydligen vanligt några dagar efteråt. Ska få detta var 4:e vecka.

En stor kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Agneta

Publicerad 2010-10-20 09:37:38

Många varma styrkekramar till dig. Tänker på dig och håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela