annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Beslutat att inte vara med i studien.

Publicerad 2012-12-01 19:05:12 i Allmänt,

Hej!
 
Tog beslutet att inte vara med i studien. Från första början var jag tveksam, men skrev på papprena. Kom hem och det kändes inte rätt, det var som om kroppen sa ifrån, det här ska jag inte vara med i. Intiutionen var så stark att jag skulle tacka nej. Är så sliten i kroppen och tror inte att jag orkar med detta. Den förra studien jag var med i Bolero-studien med tabl Afinitor hade jag inga som helst tveksamheter med, allt kändes rätt då. Och jag fick ju studieläkemedlet Afinitor, mina metastaser minskade ju i storlek och en en skrumpnade t.o.m. 
 
Det känns helt rätt att jag tackade nej nu. Så nu ska jag få Xeloda, cytostatika i tablettform. Börjar på måndag. Håll tummarna att jag slipper biverkningar. Ska ju upp till Hälsingland nästa helg och hälsa på min son som kommer från Oslo och ska flytta från sin lgh. Har inte träffat Niclas sen han flyttade till Oslo i sept. Får ju träffa min goa dotter Jennie och mina underbara barnbarn också. 
 
Med den snön dom fått så kommer det att bli kul att vara ute med barnbarnen. Det är ju så vackert med mycket snö men tycker inte om kylan. 
 
Imorgon blir det middag hos yngsta sonen Anton och hans flickvän Fanny, ser verkligen fram mot det. Fanny är jätteduktig på att laga mat. 
 
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-12-04 20:35:47

Hej:)
Hoppas du får härliga dagar med de dina:) insup en massa positiv energi:)
Kram K

Postat av: Tina i Forsheda

Publicerad 2012-12-07 21:12:31

Jag har tänkt mycket på dig sista tiden. Att åka till dina nära och kära är ett bra beslut. Skaffa dig all styrka du kan genom att var med dem.Barnbarnen ger dig säkert all energi du behöver just nu.
Kramar i massor till dig, och njut med dem alla ute i snön.

** * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * ** * *
kramar
Tina i Forsheda

gaellagaella.blogspot.se

Postat av: Els-mari Ullberg

Publicerad 2012-12-31 09:46:04

Gott nytt år önskar jag dig, många kramar till dig, var inte rädd det finns ett hemligt tecken, må så gott/Els-Mari

Svar: Önskar dig också ett riktigt gott Nytt År! Massor med kramar
Anne Mari Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela