annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Dags för röntgen

Publicerad 2012-11-06 07:49:21 i Allmänt,

Har sovit så där inatt, alltid lika orolig innan jag ska göra en ny röntgenundersökning. Var jätteledsen igår kväll, det är inte ofta jag gråter, skulle nog behöva göra det oftare. Ringde min lillebror och det gjorde mig gott att få gråta och prata. Han är coach och KBT-terapeut och det märks, han är så himla duktig. 
 
Det är så mycket som rörs upp inom mig när jag ska göra en undersökning, att jag är sjuk kommer så starkt över mig. 
 
Tack för erat stöd inför undersökningen, ska ta det med mig nu när jag ska åka. 
 
Har fått tips på hur jag ska lägga in länkarna till andra bloggar så ikväll ska jag ta tag i det. 
 
 
Kramar 
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Viveka

Publicerad 2012-11-07 11:26:29

Tänker på Dig!
Kram
Viveka

Svar: Kram!
Anne Mari Lindberg

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-11-07 16:51:26

Lycka till !!!!!
Håller tummarna:)
Kram K

Svar: Kram!
Anne Mari Lindberg

Postat av: Tali

Publicerad 2012-11-07 20:05:37

Hej Anne Mari,
Så tråkigt att du mår så dåligt. Jag håller tummarna för att röntgen inte ska visa flera tråkigheter. Jag känner igen denna ångest inför röntgen och sen tills man får ett svar. Innan jag åkte till mitt hemland skulle jag röntga mina lungor men jag valde att vänta tills jag kom tillbaka eftersom jag ville vara "glad" när jag var hemma och hälsade på.
Vad bra att du har en så snäll lillebror som kan ge dig det stöd du behöver. Hoppas du sover bättre i natt!
Varmaste kram till dig! <3

Svar: Kram!
Anne Mari Lindberg

Postat av: Tina

Publicerad 2012-11-08 10:21:53

Skickar massor av styrkekramar och tankar till dig idag. Sitter i miniatyr på din axel och tröstar dig när du behöver det, kramar

Tina
gaellagaella.blogspot.se

Svar: Kram!
Anne Mari Lindberg

Postat av: Susanne, Isa & Adde

Publicerad 2012-11-12 16:08:49

Åhhh Anne Mari <3. Håller tummarna för dig!

Susanne

Svar: Tack Susanne! En stor kram till dig
Anne Mari Lindberg

Postat av: Eva

Publicerad 2012-11-21 22:40:48

Anne-Mari

Ramlade över din blogg. Många kramar från din gamla svägerska Eva. Det gör ont att läsa om din sjukdom, men du är lika stark och positiv som jag minns dig!
Hälsa Jennie och din mamma, skriv om du orkar, jag tänker på dig.
Eva

Svar: Åh vad glad jag blir!!!!!!!! Jennie har två barn, Molly 5 och Wille 4 år. Imorgon ska jag sätta mig i lugn och ro och skicka mail till dig. Underbart att höra av dig. Kramar i massor
Anne Mari Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela