annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Lägga till länkar

Publicerad 2012-10-18 09:00:18 i Allmänt,

Fick nya bloggvänner igår på lunchen och skulle lägga till deras bloggar här på länkar. Men, det är omgjort här så jag hittar inte hur jag lägger in nya länkar men lovar att snart så dyker dom upp på min länklista. Ska klura lite när jag kommer hem idag efter behandlingarna. 
 
Ha en underbar dag!
 
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Postat av: Tali

Publicerad 2012-10-18 09:24:38

Jag hade problem med att förstå hur man kommenterar i din blogg, det är så annorlunda än Blogspot som jag har. Trodde inte du fick min tidigare kommentar men ser att du fick den :)
Hoppas denna kommentar hittar oxå fram.
Jag har lagt ett par bilder hos mig.
Hoppas du får en fin dag!
Kram <3

Svar: Jättefina foton, kul att se dom. Imorgon på min vilodag ska jag fixa till länkarna. Kramar!!
Anne Mari Lindberg

Postat av: Tina Svensson

Publicerad 2012-10-23 14:58:41

Hejsan
Det var kul att träffa dig, lycka till med behandlingarna du ska göra.
Kram Tina

Svar: Blev väldigt glad av att träffa dig, du gav mig mycket positiv energi. Underbart inlägg du gjorde om lunchen på M-magasin. Imorgon blir det länktillägg här på min blogg till er alla som var med. En stor, stor kram!
Anne Mari Lindberg

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-02 23:33:01

Hej!
Har du hittat hur man lägger in länkar?
Annars.....under "Arkiv" hittar du "länkar" :)

Varm kram!!

Svar: Tack för tipset. Ska gå in och fixa det idag. Kram
Anne Mari Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela