annemarili

"Gårdagen kan du inte förändra Morgondagen vet du inget om Men Dagen idag är din" Ett motto som jag försöker leva efter. Är mamma, mormor och sjuksköterska som nyligen drabbats av bröstcancer. Försöker skriva ner mina tankar, mina erfarenheter under resans gång.

Uppdatering kommer inom närmaste dagarna

Publicerad 2012-09-28 10:30:57 i Allmänt,

Det är alldeles för länge sedan jag var aktiv på bloggen men ska börja blogga igen. Livet har så mycket med sig så det blir perioder då skrivandet får läggas åt sidan. Har försökt att skriva men det har varit totalstopp så fort jag satt mig ner och loggat in här. 
 
Får cytostatikabehandling nu 1 gång i veckan i 2 veckor och 1   veckas uppehåll. i Maj hade metastaserna minskat i storlek och en del skrumpnat och fick mindre cytostatika i somras. I augusti så började de växa igen, så himla tråkigt och som ett slag i ansiktet. Så nu blir det tätare behandlingar. I november ska jag göra ny datortomografi och hoppas, hoppas cytostatikan har haft bättre effekt den här gången..
 
Kram
Anne Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela